Hoe kunt u ons bereiken?
[email protected]
Eén van onze medewerkers neemt graag de telefoon op om uw vragen te beantwoorden en u te voorzien van het juiste advies.
Onze gegevens:
PoetsTotaal
Vennestraat 54R
2161 LE Lisse
E-mail: [email protected]
Klachtenafhandeling PoetsTotaal
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar PoetsTotaal bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Bent u niet tevreden? Vertel het ons! Bent u wel tevreden? Vertel het een ander!